Where did you go


Jag förstår inte. Varför har inte jag den där it faktorn. Den där utstrålningen som gör att folk fastnar för en direkt. Varför är jag en såndär seg liten filur som gör de konstigaste och tråkigaste intrycken på människor någonsin. Jag vill vara en sändär "kärlek vid första ögonkast" tjej. Inte en, "hej dig har jag träffat hundra gånger och Nu fattar jag hur du är". Vet inte hur jag ska förklara mer än så här. Jag önskar jag var lika fantastisk och fängslande som vissa andra. Det är väl som Michelle sa, någon gång kommer det att hända och då hoppas jag är rätt. Jag är så äckligt trött på att bara vara. Nu vill jag ha något. Nu vill jag ha någon. Men att mina känslor är Överallt och ingenstans gör det inte helt lätt. Jag behöver the it faktor!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Baby, du ÄR the it factor ;) Det är bara vissa människor som är för blinda och efterblivna för att se det ibland, men som tur är finns det vissa speciella människor i världen också - lite gömda överallt :)

2010-09-09 @ 09:42:26
Postat av: Jenny

Men älskling! I love you! Jag gillar det där med att dom är gömda lite överallt. Det blir lite mer spännande då, lite kurragömma style över det hela! Puss finis!

2010-09-09 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback