Svart

Altså a. Idag är en såndär dag där man bara sitter och väntar. Sitter och går igenom detaljerna från igår och funderar över hur bra intryck man gjorde. Jag är på jätte tråkigt humör idag, precis som jag vart hela veckan egentligen. Känner mig as deppig och nivet sådär genomskinlig. Känns som att jag försvinner på nått vis. Jag vet inte. Jag har tagit en tur till norrtälje fram och tillbaka idag. Jag åkte dit för att träffa familjen och äta lite med dom, sen åkte alla hem till papi utom jag för jag åkte hem till mig. Så nu sitter jag ensam i mitt hus under tre filtar och försöker få tillbaka känseln i tårna efter promenaden jag tog. Det är så skönt att gå en promenad i regnet. Då kan liksom tårarna bara försvinna in i regndropparna och man kan tänka lite klarare. Nej hörni. Det här duger inte. Kanske är det lite ångest som anas i mitt humör idag.. Lite ångest för att telefonen ligger och skriker av tystnad.. Ja jo så kan det ju vara. Är ju fruktansvärt tråkigt att man inte får det där smset som man så gärna vill ha!!!!!!!!!!!! Hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback