my love, my dream, my man!

Ja jag försöker play it cool på facebook. Men jag lovar er så cool är jag inte i verkligen! Ni skulle sätt mig. Jag satt fast i kön på bussen och ser en man jag tycker att jag känner igen. Efter typ tio minuter inser jag att det är ingen mindre än Stellan Skarsgård där på andra sidan gatan. Jag dör hörrni. Bokstavligen talat så döööör jag. Jag börjar vifta med armarna och skrika och försöker desperat komma av bussen. När busschuffören säger surt till mig att det inte är en busshållsplats här så tycker jag att hon är lagom dum i huvet eftersom att det är STELLAN!!! vilket jag också skriker till henne. Men jag tänker next best thing: fota. Men innan jag får upp min cp telefon och fram kameran har ju bussen rullat vidare :/ Men jag lovar er, om jag hade kommit av bussen hade jag garanterat attakerat honom och försökt smyga in i hans bil så jag hade kunnat stalka honom för alltid och evigt! Hahah. Ja hörrni. Stellan är min stora gubbförälskelse!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback