Lost in the moment


Ibland har man den där känslan att man är rätt så oövervinnerlig. Att man är störst bäst och vackrast och att inget inget inget kan rubba ens plats från tronen. Att man förevigt kommer att vara den med kontrollen och att alla ska anpassa sig efter mig. Men oftast är det ju inte riktigt så. Världen ligger ju inte framför mina fötter och bara väntar på att jag ska visa vägen. Men ibland lyckas man ju fånga det på bild. Ibland, för ett ögonblick, kan det hinna fastna innan slutaren har stängts och blixten gått av på kameran. Och så har man bevis på ett såntdär kort litet ögonblick att man är någonting. Att man är the one. Att man är någon alla gillar. Att man är den du gillar. Den enda du aldrig kan sluta kolla på. Tänk om livet kunde vara som på bilderna.

Kommentarer
Postat av: gamle harmy

jag tror iaf att om det är nån som kommer få världen under sig så kan de va du jenny, kom ihåg de! rock on!

2010-09-05 @ 21:35:11
Postat av: gamle harmy

jag tror iaf att om det är nån som kommer få världen under sig så kan de va du jenny, kom ihåg de! rock on!

2010-09-05 @ 21:41:28
Postat av: Yohanna

Helt otroligt söt bild måste jag ju säga!

2010-09-05 @ 22:23:50
Postat av: Jenny

Harmy det värmer verkligen! Vad fin du är tjejen! Tack så jätte mycket<3



Hihi tack tack yohanna!<3

2010-09-06 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback