Kill time


Helvettesvekcn är igång! det är plugg upp över öronen och det är ju bara att keeeeämpa! Otroligt Schmangligt! Så idag då efter skolan, efter prov och sånt skit, var det bara hem hem hem och plugg plugg plugga! Rätt onajs. Men energi nivån är hög och jag känner att jag har koll på ett av mina tre prov i morgon. Ett av tre liksom.. oddsen är i mot mig känner jag. Men ändå. Jag är inte den som är den! Kommer ju gå galant ändå. G ska man ju kunna få ihop ändå känns det som. Om jag får över de är det en bonus! Nu sitter jag med fina syster som vägrar vara med på bild. Nu ska vi nog bara fåna oss hela kvällen så jag får lite hopp om livet igen, för hoppet mina vänner det är ju fan borta! Later!


Kommentarer
Postat av: Charlie

"Schmangligt" sounds awesome!

2010-09-13 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback