Fighting to survive


Blandade känslor för dagen. Halv dag i skolan. Halv kul. Halv jobbigt. Sen in till stan för att luncha och shoppa lite med bästaste syster. Oändligt mycket prat och överdrivet mycket rökning. Mycket fint om vi säger så. Skönt att dela med mig av livet till någon som bara förstår. Någon som säger "andas gumman andas" och håller en i handen. Rätt så fint. När jag väl kom hem så insåg jag att min älskade data nu är heelt död. Rätt så onajs. Så nu måste man köpa ny data och hela köret, kan ju lova att det INTE finns med i min budget! Annars är det mest vardagliga saker som hänt. Tvätt tvätt tvätt. Tv Tv Tv. Nivet! Nu kämpar jag verkligen med att hålla ögonen öppna! Ska nog ta en pinsamt tidig kväll och bara drömma sött! För livet i mina drömmar är som lite finare och lite bättre än vad livet tycks vara i vanliga fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback