At The Moment


Såhär ser jag ut just för tilfället (hahaha jag är inte naken jag kör på tubtopp så inget snusk här inte). Känner mig rätt så förvirrad. Åh jag har så många tankar och känslor- men vet inte alls vart jag ska börja. Jag orkar inte ta tag i allt och reda ut alla känslor som just nu har virrat ihop sig till en stor fet boll. Det finns verkligen ingen energi. Jag längtar och saknar något. Jag har tusentals tankar just nu som är rätt röriga. Borde jag verkligen fortsätta såhär, eller är det dags för en reality check.... Varför kan inte folk bara köra på öppna kort?! För jag är så ur trött på dom här "lekarna".

Kommentarer
Postat av: Jessika

MEN ORKA JENNY!!!!!!! NU FÅR DU SLUTA BLI VACKRARE OCH VACKRARE!!!! :O Det e fan inte möjligt asså :O

2010-09-09 @ 21:11:43
Postat av: Elin

darl får jag kopiera texten? <3

2010-09-09 @ 23:38:03
URL: http://elinluther.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jessika din dåre! Jag tror du håller på att bli galen... Men jag tackar och tar emot helt enkelt!! PUSS <3



Absolut min fina, det får du göra! Puss <3

2010-09-10 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback