21.59


Ännu en dag som går till historien. Dagen spenderades i skolan till klockan 11. Kort dag där jag bara har skrivigt mys texter så det finns inte mycket att säga där kanske. Sen in till stan med Kahsay. Vi gick och åt lunch, sen vidare för att fika och sist men inte minst en kort kort shopping sväng. På dom timmarna hann vi avklara många samtalsämnen. Efter det mötte jag upp älsta syrran för skratt och gnäll och cigg. Så hämtade vi barnen på dagis och gick hem och packade. Vidare ut till akalla när vi packat ihop familjen i bilen. Åt middag allehopa hos morfar och sen sa vi hejdå till syrran och lillkillen. Min lilla tjej behöll jag för hon ska sova över här. Imorgon ska vi nämligen ha en mysdag och bara göra saker hon vill, så vi ska på museeum, äta och sen skämma bort henne med lite fina kläder :D Det är så livet ska vara när man har mig som bästa vän och moster :D Nu ligger min lilla plutt och sussar så sött och snart ska jag också ner och lägga mig. Härlig play by play ni fått av min dag va :P
Jag har faktiskt hunnit med att leka hårfrisörska och klippa brorsan och fixa till hans hår! Ja, jävligt produktiv jag har vart idag. På plugg fronten har jag gort 0 men man har ju inte alltid tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback