17.17


Ja. Jag känner mig ju inte bättre riktigt ännu, men kanske att jag är på bättringsvägen i alla fall. Jag har i alla fall bestämt att jag ska ha på mig det blåa armbandet som man ser på bilden. Det är mitt armband från när jag låg inlagd på danderyd. Det är lite för att påminna mig själv att vad jag än går igenom just nu så har jag gått igenom en större psykisk och fysisk smärta och motgång, och att jag kan klara mig igenom det här också utan att ge upp. Kände att det var lika bra att ta det här och nu. Jag vet inte jag kanske går bakåt i vissas ögon, men just nu behöver jag en påminnelse som stirrar mig i fejjan och säger liksom hey skärpning! Den får sitta kvar på min arm så länge jag känner att det behövs.. Det är helt enkelt för mig själv jag gör de här och folk behöver inte förstå min tankegång här. But thats it!

Kommentarer
Postat av: Your wife!

Sluta deppa nu hjärtat!! Vi måste ha en myskväll SNART och inte "SNART" utan S N A R T! Okej? Lova!?

Älskar dig nu och förlltid <3

2010-09-22 @ 18:21:02
URL: http://elinluther.blogg.se/
Postat av: Jessika

Bra, jenny, du kämpar juu :D <333

2010-09-22 @ 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback