14.41


Men skulle kunna tro att jag är glad idag om man tittar på den här bilden, men egentligen är det ju inte Fallet. Så jag tog en "mental helth day" så att säga. Jag känner att det fanns bättre och viktigare saker för mig att göra idag än att sitta som ett fån på svenska lektionen och skämmas för att jag inte har gjort uppgifterna. Så idag tog jag en terapi dag och träffade systrarna istället. Nu är klockan två och dom andra åkte till sina jobb/skola och jag åkte hem. Nu ska jag skriva klart ett par uppsatser jag har och sen blir det bara mys för min del. Orkar inte alls göra något ansträngande. Ska väl träna är planen, men just nu är motivationen och orken för långt borta. Vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag tyckte det var ett bra val, trots att jag saknade dig i skolan idag =)

2010-09-20 @ 17:53:04
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback