19.36

Det finns inte ens ord att använda längre som kan beskriva det hela. För ord som mår dåligt, hjälplös och ledsen har mist sin innebörd. Dom är så slitna och urtvättade. Det finns ingen tyngd i orden längre. Det går helt enkelt inte att förklara längre. Jag kan inte sätta ord på det. Varjegång jag försöker prata med någon om det tvekar jag och låter bli. Det spelar ingen roll vem det är. Jag vill bara gråta. Sitta i ett mörkt rum och gråta dagar ut och dagar in, tills min kropp inte har några tårar eller smärta kvar. Jag vill att det ska lämna min kropp och aldrig någonsin hitta in igen. För det gör så ont. Så äckligt jävla ont. Jag vill ha kontroll över smärtan nu, inte att smärtan ska ha kontroll över mig..


Kommentarer
Postat av: Elin Luther

älskling vi ses på fredag!!!!!!!!!!<3

2010-10-03 @ 22:56:05
URL: http://elinluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback