The end of Absolutben

Jag bloggar inte här längre! Tack och hej!

Jag skapade den här bloggen för en förändring. Jag gick från Despero.blogg.se (om ni vill ha lite kul läsning om hur naiv och liten jag var förut) hit för att jag ville ha en tydlig förändring då det hände så mycket förändringar i mitt liv. Men nnu är jag över Absolutben. För det första kallas jag inte Ben längre. Och inte Absolutben heller. Det är en sån gammal del av mitt liv och egtersom jag har utvecklats så mycket och gått igenom så mycket så känner jag att den här delen av mitt liv är så över.

Så åter igen. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: <3

men en ny kommer?!?

2010-10-23 @ 22:29:18
URL: http://elinluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback