21.34

Det är svårt att lära känna mig, för jag är inte den som öppnar mig helhjärtat i första hand. Det tar tid. Det är en längre process än "hej, är det bra med dig?". För i 9 av 10 av dom fallen när jag får den frågan ljuger jag ändå. Jag klistrar på det där leendet som egentligen är ganska tomt och säger "jadå, själv då?". Men för er som känner mig tillräckligt bra att få ett ärligt svar på den frågan måste jag bara säga en sak. Förlåt. För det är på er jag spyr ut dom där otrevliga delarna på. Till er är jag oftast tillräckligt bekväm med att visa hur jag mår rätt öppet. Även om det gäller genom att vara bitchig eller bara tom på ord. Där tycker jag synd om er. För ni får nästan aldrig hela sanningen. Bara skitet. Rätt tråkigt för er egentligen. Om jag hade vart er hade jag nog sagt fuck you till mig för längesen. Sagt typ Gå och var sur någon annanstans din bittra lilla människa för du är fan inge rolig!

Så ni som känner där ute i min lilla rymdblogg att ni inte känner mig så bra, att ni är en av de 9 här ovan som får de lätta lögnerna ta det inte hårt. Ta det som en fucking jävla frihet. Försök inte hamra bort skalet jag har, för ni hittar ändå inget vettigt där nere.

Och ni andra som jag har vart sådär ÄCKLIGT otrevlig och bitter mot (ja speciellt i tisdags) så säger jag förlåt. Jag ska ta precis ALLA energi jag har till att klistra på det där leendet igen och bara nicka. Skratta med er och sluta vara sådär som jag vart. Jag ska sluta vara en orkan vind som tar bort allas syre bara för att jag inte kan andas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla töntig! Seriöst! duuh vi fattar ju inte alls att det är meningen att alla dina vänner ska säga "neeeeej då du är inte alls så du är så fin och bra och bäst och blablabla" du vill ju bara ha en egoboost med ditt inlägg. Sååå fake. liksom duuuuh!

2010-10-06 @ 21:58:14
Postat av: Jenny

Hej! Ja där genomskådade du mig allt din lilla rackare! Det måste ju vara för att du är så satans smart va? Jag menar det hör man ju på dina argument här! Och jag menar "duuh" liksom! och faktumet att du faktiskt känner att du måste läsa min blogg och redan efter ett inlägg veta precis hur jag känner och tänker! Det skriker ju iq om hela dig! eller? neee kanske inte riktigt.... men det är okej! jag låtsas bara, hihi precis som du!

2010-10-06 @ 22:03:54
Postat av: Yohanna

Å herre jösses vad patetiska människor det finns där ute, väldigt moget att kritisera någon som man uppenbarligen inte känner med en anonym kommentar också...!



Jenny, vi är dina vänner för att vi tycker om hela dig inte bara den glada delen av dig. Vi vill inte att du ska klistra på dig det där leendet, vi vill att det ska komma naturligt. Och om det inte gör det...ja, då väntar vi. Det är okej att du är äckligt otrevlig och bitter mot oss ibland, för vi vet att det inte handlar om oss. Dessutom är vi själva äckligt bittra och otrevliga ibland...vi är alltså mänskliga. =)



Jag älskar dig Jenny, du är en helt fantastisk människa och vän (jag tror att jag säger det alldeles för sällan faktiskt)! Ses imorgon! <3

2010-10-06 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback