12.45

Söndag! Jag har faktiskt haft en riktigt bra helg känner jag. Igår låg jag hemma med massvis av chips och filmer med min syster. Riktigt mysigt, det kändes som att vi behövde en mys kväll utan folk. Det känns som hundra år vi umgicks! Vi kollade i alla fall bland annat på Flickvänner från förr och Burn after reading. Den första hade jag sett förut och den är ju ganska söt. Den andra var så jävla störd. Jag har aldrig någonsin vart med om en konstigare film! Haha men den var så sjukt dålig så vi garvade genom precis hela filmen nästan!

Idag vaknade jag tidigt och satte mig och började måla. Jag är faktiskt inne på min tredje tavla nu. Men jag går tillbaka lite då och då till dom jag är klara med och ändrar och fixar lite saker med dom. Alla tre är så sjukt olika, men det är rätt skönt. Det är på nått vis mina känslor som bestämmer hur/vad jag ska måla. Jag har målat en ledsen tjej och en besviken tjej än så länge :P undrar ni hur jag känner eller? haha. I väntan på att färgen ska torka ska jag agera städtant och tjäna lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback