12.01

Igår var det fredag. En fredag jag gjorde ganska mycket faktiskt! Först var det skolan. Jag hade både sovmorgon och halvdag så allt som allt var jag i skolan i ungefär en timme! Men jag hann med allt jag skulle fixa, prata med min mentor och lite sånt. Sen åkte jag hem, bytte om och mötte upp Tara igen för att åka till Choklad festivalen på nordiska museet. Haha det var verkligen jätte roligt att vi åkte dit och för oss var det värt det eftersom vi bara betalade 60 kronor, men för alla dom som fick betala 120 kronor måste jag säga att det var lite "snålt" med smakeriet. Dock var det många fina killar där, vilket förvånade oss väldigt.
Vi åkte spårvagn dit och det kändes jätte konstigt att åka spårvagn i stockholm. För mig är spårvagn Rotterdam och det kommer det alltid att vara. Jag lyckades lura ett turist par helt fel också, känner mig lite elak över det faktiskt, men det var verkligen inte meningen. haha jag ville bara hjälpa till!

Sen åkte jag hem och sov typ. Var dö trött. Sen mötte jag upp Tara och tjejerna för en ute kväll. Det blev lite impuls för min del, men Madde fyllde ju år så det kändes som en bra anledning att gå ut! Haha om kvällen kan jag inte komentera så mycket.. Haha men oj vad konstig den var. Och rolig. Och Tidig. haha.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt. Ta en promenad, städa här hemma, ja nivet vardags grejer. Sen blir det EVENTUELLT utgång ikväll. Det beror på helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback