What do you want from me

Är det inte lite lustigt att nästan alla tjejer har den där speciella killen i sitt liv. Den där killen som man alltid gör sig lite extra fin för när man ska ses. Lite för att visa vad han gick miste om. Det är så himla roligt när jag plötsligt kommer på mig själv med att planera ut min outfit inför nästa gång vi kanske ska ses. Jag förstår egentligen inte varför jag känner att jag måste vara så fin när jag träffar den här personen. Jag vet inte om det beror på att jag vill trycka upp det i fejjan på honom, att liksom poientera att jag är ett kap. Jag tror nog inte att det är därför, för jag vill nog inte nödvändigtsvis vara tillsammans med honom. Haha, jag har verkligen ingen aning. Men det spelar ingen roll. Han kan ringa mig när jag har lektion och fråga om vi ska ses, jag kastar mig hem duchar, sminkar om mig och byter om till det finaste som råkar vara rent. Bara för att träffa honom liksom. För visst är jag nu inte den ända som har en sån kille i livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback