walking on Sunshine

Dagarna bara flyter på, rinner iväg liksom. Jag försöker blogga lite titt som tätt men har verkligen inget att skriva. Inget kul i alla fall. Det är plugg, träffa folk och sånt nivet. Idag hängde jag och min Yohanna i vår lilla "park" i flera timmar. Vi satt som två svampar och sög i oss den underbara solen, vid den vackra fontänen. Så himla underbart. Jag vet inte hur många gånger jag sa att jag skulle vilja stanna där hela livet. Bara sitta i solen vid fontänen och njuta av Yokos underbara sallskap. Bara prata om allt och inget. Underbart asså. Nu är det vår gott folk. Kan vi fatta det. Vi blev tillfrågade om vi bodde i solna av en kille med kamera, men nej de gör vi ju inte så han ville inte fota oss. Sen såg vi två snyggingar, Snaggade snyggingar och det kan ju vara det finaste som finns! Span span blick blick. Nu ska jag ta en paus nivet. Ut i vädre. Nivet!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

You saved my day!

2010-05-12 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback