Jenny genom åren


Jag för ca tre år sen


Jag tyckte att jag var typ snyggast i världen för två år sen.


Haha när jag började på psyket i ettan var jag såhär vacker :P


Sen blev det 2009 och jag blev brunett.


Senare under 2009 klippte jag av mitt relativt långa hår och körde på pagen.


Lite senare under 09 insåg jag att svart hår var helt och hållet min grej!


Det var också under 09 jag började gå på läkarutredningen och Mr.Alvedon var min bästa vän!


Äntligen 2010 och äntligen färdigopererad och äntligen hemkommen från sjukan. Äntligen fick jag göra mig fin för att åka in och fika med Yohanna i Kista centru, efter alla dessa veckor utan att träffas :)


Och i nutid så att säga. Länge hår, normal vikt igen och tjejen på bilden tror fortfarande att hon regerar världen!



Kommentarer
Postat av: Yohanna

Alla bilderna var fett fina, du passar verkigen bra i alla de olika frisyrerna :D

2010-05-09 @ 00:07:06
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: tay

gud va du passar i allt kvinna! :O otroligt...o.O

2010-05-09 @ 23:13:19
Postat av: hanna

Du är fett snygg, i allt! Och du regerar världen, det är ett faktum! <3

2010-05-13 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback