The morning of tomorrow

Vilken morgon. Hahaha. Går inte ens att förklara, skulle nog inte ens vilja förklara om jag kunde när jag tänker på saken. Vissa saker är helt enkelt för interna. Jag gick i alla fall upp i morse, tog en kopp kaffe och går ut för att röka. Passar på att kolla brevlådan eftersom jag inte vart hemma på ett par dagar. Och vad hittar jag där om inte ett brev. Ett brev till mig. Ett brev om ett svek fullt med kärlek. Ack då. Så nu har jag suttit och skrivit ett förlåt brev som är på väg. Ska upp till ica efter jag duchat för att köpa ett frimärke och så ska det skickas på en gång. Synd bara att det lär ta ett tag innan det kommer fram, jag vet egentligen inte hur posten fungerar, men jag antar att det inte går på ett ögonblick i alla fall..

Nu letar jag kläder till ikväll men tycks inte hitta NÅGOT ALLS som jag kan ha på mig. Känner mig tjock och skabbig på alla sätt och vis. Plus att jag har sån träningsversk så att jag nästan gråter så fort jag rör mig. Men men, nu måste jag kila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback