Snygg som få


Jag går runt i min lilla stuga med världens mysmin. Så otroligt härligt. Jag bara glider fram liksom som en jävla räka. Har jag berättat förut om min teori om sommaren? Att alla problem verkligen bara försvinner, poff liksom, och går upp i tomma intet!! Det är så härligt. Inget är så underbart, vackert och roligt som på sommaren! Det är så jävla tipp topp prima ballerina och små rosa luddiga måln! Fantastiskt. Det är ypperligt rolligt att jag nu har världens sexigaste bränmärken längs mitt linne. Otroligt hett mina vänner! I morgon ska det inte bli lika vackert väder har jag hört, men vad gör det. Man tar ju det man får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback