Snortroll och lite sånt

Jahaja. Förkyld, eller pollen, vem vet! Inte alls kul. Jag har verkligen inte tid! Jag mår illa, är helt slut, ont i huvet, snorig som ett troll och svimmig. Inte alls vad jag känner för. Ska ju ut och parta i helgen, parkhänga i morgon och bara fixa allt liksom. Då kan man ju inte vara sjuk!! Men min kropp vill ju aldrig vara team Jenny, så jag är inte förvånad! Jag tyckte i alla fall så pass synd om mig att jag har köpt världens finaste halsband. Ja jag är mycket nöjd faktiskt! Men nu ska jag sova för jag har snor i huvet, vilket gör att jag har snor ont i huvet och har en härlig migrän på g. Sängen kallar. Helt klart.

Jag älskar mitt gäng för övrigt. Älskar dom så det gör ont. Speciellt min Kokosboll, fiskpinne eller uggla (smeknamnet varierar efter humör och uppfinning ja). Men kärt barn har många namn! Sen älskar jag ju min flum polare Kaffe Tanten, Ja Jessika det är dej jag pratar om! Haha jag kan egentligen inte skriva upp er alla här tjejer, ni är föööör många. Det skulle bli för långt inlägg. Så jag stannar här med Kaffe Tanten och Kokosbollen. Det är nog bäst för alla involverade!! Men ni andra är inte mindre älskade.

I morgon har jag en morgon date med Tara. Det är ju för mysigt. Att samåka med henne på morgonen är så okej, för då hinner man gå igenom allt prat. Skvallra och snacka skit nivet. Dela åsikter och tankar. Inte alls tokigt!

Nej hörrni nämnde jag att sängen kallade eller? För nu har inlägget blivit längre än det var tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback