Puckon

Okej. Här kommer en hel drös av sanningen! Börja aldrig på Psykologigymnasiet! Okej! Jag inser att det är försent för majoriteten av mina läsare, men endå. Psykologigymnasiet är ett av de falskaste ställena jag har gått på. Det är en så KASS skola att jag bara dör. Det ska vara en skola som står för så himla bra saker på pappret, men i praktiken suger den. Så fort man kommer in i skolan känner i alla fall jag en stor klump i magen, ett missnöje och en sån jävla känsla av otrivsel. Folk säger att den är så humanitär och att det är lulllull och kärlek, men nej. Det är stölder, idioter och o objektiva lärare. För min del är psykologigymnasiet inget trevligt ställe. Idag är andra gången nått pucko snott mina saker. I etta var det ett värde på 200 kr. Inte för att jag tycker värdet spelar roll, för det är ändå ett pucko som öppnar en stängd väska och tar något som inte tillhör den själv! VEM GÖR DET? och framför allt; VEM PÅ GYMNASIET GÖR DET??! Känns det som att folket är rätt funtade och mogna när dom Snor saker eller??! Det har vart många fall av stöld i vår skola. Och när man ber lärarna att ta det här på allvar får man oftast "nej men vi är en humanitär skola där vi inte vill känna att vi ska behöva ha lås på skåpen och så vidare" Nehe, jätte bra att ni känner så kanske, men uppenbarligen är det ju inte så! SÅ antingen får ni väl fan börja köra med lås på skåpen eller helt ärligt försöka göra nått åt det här på nått annat vis, för uppenbarligen fungerar inte era önskningar om den perfekta skolan.
 Jag brukar inte ångra så mycket, men jag ångrar verkligen att jag började på psykologigymnasiet. Det fåniga är att man inte ens kan byta, för vi läser inget språk vilket är obliatoriskt för sam program, så om man vill byta måste man gå om.

Kommentarer
Postat av: Charlie

:( <3

2010-05-06 @ 18:54:43
Postat av: tay

omg? vad har blivit snott?!?!?!? :O

asså den här skolan seriöst........................trots alla stölder så gör dom inget åt saken liksom wtf?!

inte okej inte okej alls!

2010-05-07 @ 00:06:39
Postat av: Putte

Told you so.. :) <3

2010-05-07 @ 16:33:07
Postat av: Hanna

Fattar fan inte varför folk är så jävla omogna och idiotiska att dom snor saker!

Det är ju bara patetiskt -.-

2010-05-08 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback