Plötsligt händer det!


Okej jag känner att jag måste rycka upp stämningen på bloggen nu faktiskt! Så skratta då folk! Skratta dåååå! Idag har jag ju faktiskt gjort en massa roliga saker också så det passar ju bra! Först var det bara att knalla upp till ica för att handla lunch som jag skulle laga åt min mami som kom hem idag. Passade på att köpa en massa jordgubbar, melon och vindruvor också. Sen när vi lunchat och så gick vi och sa hej till morfar. Efter en snabb fika där drog vi till kista och jag handlade Tre nya superduperfina ringar. Är jag nöjd? JA! Sen åkte jag hem och våldtog mamis kamera och drog ut och fotade. Jag är så jävla avis, jag måste inskaffa mig en BRA kamera snarast!


Två av mina tjusiga ringar.

Skepp och hojj kamrater!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback