Play nice kitten, or I will bite!

Blir det inte bättre än såhär eller? Är folk så puckade att man röstar på sd? Är det jag som missat något, har dom en bra politik eller vad? Tycker man att det är en kul grej att rösta på dom eller? Fattar inte folk vad dom står för?!?! Såg ni inte att det stog på deras tröjor "nu handlar det om vårt land"! Vadå vårt land?!?! Varför måste Sverige vara ett mellan land där alla är svennebanan och tycker och tänker likadant???! Nej lågt säger jag bara. Det spelar ingen roll om ni röstade på dom som ett oseriöst skämt eller om de var på allvar. Det är så übertöntigt att det finns inte!

Okej nu släpper jag det. Idag har jag handlar en ny bikini, en ny party outfit som ska användas i morgon och lite presenter! Massa mysigt då det spenderades med Syster. I övrigt åkte jag till solna efter skolan för att fika med älskade Tara, Jessika och Yohanna. Senare kom även Frida. Mycket najs. Sen åkte jag med Tara till Kista för att hon skulle köpa lite grejer! Nu är jag redo för i morgon, och inväntar bara peppen som aldrig tycks infinna sig förän efteråt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback