Only you

Om jag hade haft pengar på min telefon hade jag troligen smsat dej just precis nu. För vartenda ben i min kropp skriker efter att få prata med dej. Jag saknar dej. Eller i alla fall tanken på dej. Det vore så lätt bara, så jävla chill. Du är så jävla chill liksom! Fan jag blir galen av tanken på att vi inte pratat på så länge. Det känns som att jag vill veta vad du har haft för dig. Sa jag att jag saknar dej eller?! Det är inte helt okej det här. För jag vet att om jag hade smsat dig nu hade ångesten vart total i morgon när jag inser att jag återigen gjort den där tabben. Det där misstaget jag bara kan sparka mig själv för. Men det gör inget för det känns värt det, för att få prata med dej. Få dom där söta komentarerna som är så klockrena, dom som bara kan komma från dig. För det är bara du som är som du.. För att du är bland den sötaste jag vet! sa jag att jag saknar dej eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback