On top of the world!

Jag är så jävla Kick Ass! Jag är så jävla duktigt att det finns liksom inte! Jag förstår inte riktigt själv att jag är så här duktig tror jag, med tanke på att jag var helt övertygad om att jag skulle beöva gå om, med tanke på att jag blev sjuk och hela den grejen. Men nej verkligen inte. Jag langar VGn och MVGn på löpande band! Jag håller med Daniel om att jag borde få en medalj fan, för det går så jävla bra för mig trotts att jag vart så frånvarande och låg så långt efter alla andra! Så mina damer och herrar, som slutsats kan vi ju säga följande:
Jag äger!
Lär av mig!
Och jag förtjänar en medalj!
(vi kan ju också lägga till hur otroligt ödmjuk jag är, haha)

Kommentarer
Postat av: Charlie

applåder!

2010-05-17 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback