note to self

Vilka två underbara dagar jag har haft. Det har vart kärlek, vin och cigg på hög nivå. Äntligen mår jag lite bra. Är i alla fall ett steg uppåt på stegen så att säga. Jag har dessverre träningsverk och i morgon ska jag ut och dansa rumpan av mig. Känner att det kommer kunna göra läget lite sämre, men fy så jag längtar. Sen är ju kläd frågan ett helt annat problem. Men jag menar, det löser sig. Jag vet inte alls vad jag ska skriva, mer än att jag vill liksom dokumentera att jag mår bra igen. I alla fall bättre än de senaste dagarna. Så att jag kan titta tillbaka på just det här inlägget och se och känna och andas alla känslor som just nu infinner sig i min kropp. Jag grillade idag. Massa gott måste jag säga. Egentligen är det här lite av en note to self. Så att jag ska minnas hur bra jag har haft det de senaste två dagarna. Nämnde jag vinet eller? Jenne minns vinet, det goda vinet. Hur lullig du vart, hur bra du helt plötsligt blev och hur kul alla skämt är. Allt måste minnas. Även om det låter tråkigt när man läser kan jag lova att det har vart prima. Det kan inte vara annat än prima stunder som dessa. Fricking Awsome. Mouie Buien eller hur fan de stavas.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha, yeah, bra att du fortfarande använder uttrycket, men det stavas muy bien, hihih :D <333

2010-05-14 @ 09:08:42
Postat av: Yohanna

Bra humör = NICE! :D

2010-05-14 @ 23:15:21
Postat av: hanna

Trycker på gillaknappen. VIN är alltid bra, glad jenny är alltid mycketbra!

2010-05-15 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback