När man förlorar

Sicken dag. Tror jag starkt IG-ADE två prov. Najs! Verkligen tummen upp. Men vad gör man liksom. Om ni undrar gör jag just nu Inget alls. Jag tror jag ska fortsätta med det eftersom jag inte riktigt känner mig klar med det. (haha yohanna fattar grejen). Hopp hopp, mer då? Tycker att folk ska fortsätta göra mig på bättre humör, för just nu har det gått utför i ett par dagar. En annan grej är ju att Jonas är lite rolig. Han är nog den enda läraren som kan kasta ut en från lektionen på ett rätt trevligt sätt. Typiskt Jonas style helt enkelt. Har ni förövrigt tänkt på att han har det där leendet? Det där "Jag skulle kunna döda dig just nu, men jag har saker att göra" leendet liksom! Det är fruktansvärt underhållande. Nu ska jag fortsätta med migg inget görandet här borta!  På återseende då mina damer och herrar!

Puss från mig


Kommentarer
Postat av: Charlie

i get that smile all the time, kind of freaky

2010-05-05 @ 22:02:26
Postat av: hanna

haha Jonas är alltid asläskig ^^XD

2010-05-05 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback