Little miss sunshine

Tok bra kväll igår mina vänner. Nu sitter jag och tänker igenom kvällen i detalj och fan asså vad roligt jag hade. Dansade non stop typ till en jävla massa gamla favorit låtar, med så otroligt roliga och söta människor. Otroligt roligt att träffa Elin och Tim också! Så najs. Det bästa var ju att jag var så himla opepp hela dagen, men så fort jag började dansa som en tok och träffa folk var jag så jävla peppad. Idag är jag hes och har ont i halsen. Mindre härlig men det är värt det. Sen är det också muppigt som fan att jag nu sitter med ett macdonalds stämpel på handen. Det var nämligen stämpeln man fick igår, och den går inte bort.

Vet ni förövrigt hur svårt det är att gå i en matbutik när man ska handla mat och allt man vill ha är typ fett och socker. Det är sjukt svårt att inte plocka i precis alla gifflar i butiken i korgen, eller typ 20 chipspåsar eller nått liknande. Förmodligen vet ni det kanske, men ni får höra om det ändå. Det är svårt. Okej. BamseTokSnor svårt!! Dessutom hade jag typ tre kroner och spendera. Vilket inte gör det lättare. Jaja anyway.
Nu borde jag göra nått produktivt men i ärlighetens namn så kommer det nog inte alls hända!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Fan vad underbart det låter att dansa nonstop! :D

2010-05-16 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback