Kärlek i Parken


Park häng är det som gällt för mig och mina två damer på bilden! Vi satt i vår lilla fantasipark i flera timmar och babblade och fabblade och tabblade om allt och inget! Super härligt! Måndagar är den ultimata dagen, eftersom vi slutar vid tolv! De är så prima att det finns liksom inte!! Galet härligt. Nu ska jag städa lite här hemma. Min stackars syster kommer inte hem förän kl 4 i natt eftersom det blåser förmycket på hennes lilla ö, så dom måste åka färja och buss och sen flygplan! Då är frågan om man ska gå upp när hon kommer hem eller om man ska ses i morrn efter skolan.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Haha bilden är inte okey!

Ni däremot, är så mkt mer än okey!

2010-05-17 @ 16:56:16
Postat av: Jessika

Haha, yohanna, du är jättesööt på bilden ju :D<333

2010-05-17 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback