Funny Funnier Funniest

Yohanna plutt, som förövrigt fyller 18 idag om ni missat det, jag måste erkänna en sak för dig! Jag sviker dig och uppsala bby. Jag ska med all säkerhet plugga på Stockholms Universitet! Jag var där idag och gick runt, pratade och bara mös. Det är så min stil. Det är verkligen en miljö jag trivs i! Fy bubblan vad glad jag är! Jag vet att det är långt kvar och att jag är världens geek som kollar läget redan nu, men fan jag är så nöjd! Först pratade vi lite med en studievägledare, åt lunch i en av lunchresturangerna och sen tog vi vårt kaffe och smälte in bland alla studenter som satt i parken. Asså fan vad härligt. Det är verkligen där jag vill vara. Bland människorna som är lite seriösa, lite mer mogna och inte alls så mongo som vissa är på gymnasiet. Studievägledaren var super rolig och trevlig verkligen. Det här känns toppen! Sen har jag ju en tendens att ändra mig varje vecka, men just nu känner jag mig väldigt säker på skolan.

Det mysigaste med dagen var som sagt när vi satte oss i parken och bara mös och spanade. Det kändes så rätt. Jag har verkligen haft en kanon toppen bra dag! Kunde inte spenderats bättre!
Att jag sen möttes av den underbara nyheten att T.I ska komma till sth i sommar var ju bara ännu mer mys! Jag känner verkligen att bra saker är på gång. Livet rullar på bra!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Ååh vad glad jag blir! :D

Spelar liksom egentligen ingen roll vart vi pluggar, vår vänskap består ju ändå så! :D <3

2010-05-18 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback