Fint som snus

Gud vad dagen har gått fort! Det är ju lite galet! Nu är klockan redan sju liksom! Jag vaknade i alla fall freech som satan klockan 12 idag med sminket utsmetat på både kudden och ansiktet. Det var super fint väder ute så jag bytte om till bikinin och lade mig på framsidan och solade. As najs!! Resultatet vart ju såklart att jag blev grymt röd. Men jag menar, de får man ju stå ut med.

Igår var en riktigt bra kväll. Härligt att få fira mina två sötnosar! Hoppas verkligen att ni hade en bra kväll tjejer, ja och Frida också eftersom det var hennes första utgång med :) Vi var i alla fall ett roligt gäng, som tyvär blev lite splittrat och hej och hå. Men senare på kvällen mötte Jag, Tara och Alex upp Frida, Yoko och Jessika igen och drog vidare till soft där Hanna och Wera var. Som slutresultat vart ju kvällen jäkligt bra om man säger så! Jag fick ju sällskap med fina Tara hem, vilket ledde till otroligt roliga upptäkter och många roliga diskusioner. Tex så filosiferade Tara om hur det kommer sig att det kliar nånstans. "Liksom vad är det som händer när det kliar på armen??!" säger Tara bara sådär från ingenstans. Fruktansvärt underhållande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback