En och annan Måndag

Okej dagen lite snabbt då. Först och främst måste jag ju säga att jag ogillar starkt att min Yohanna inte mår bra. Hon är ju min lilla blupp liksom. Neeeeed her! Ingen av mina tjejer var i skolan idag, vilket var rätt ovärt. Men men. Ifs så gick det ingen nöd på mig eftersom jag istället hängde med Alex och Marcus. Det var najs, trotts att dom mobbade mig för dålig humor, att jag var så officiel och hade dvärg fötter. Sen åkte jag hem, eftersom jag inte riktigt kände picknik stämmningen. Blev attackerad av en galen jävla duva. Han (för det är klart att det måste vara en kille, tjejer är ju inte så korkade att dom flyger in i folk) flög rakt in i min lilla panna. As. Jag sprang runt som ett psykfall helt ensam och viftade och skrek som en tok. Folk skrattade, såklart. Sen åkte jag hem för att möta min mor för att sen bege mig ut på en road trip till tyresö. Jag funderade starkt på att våldgästa hos yohanna men hade ju redan lovat bort mig så det gick ju inte. Jag var i alla fall i tyresö galet länge, där jag blandannat brottades med en galen hund (djuren gillar inte mig idag hörrni). Sen hem, och hungrig som jag var blev det ju McDonalds. Så nuuuu är jag entligen hemma efter en jätte knasig dag. Nu ska jag nog kanske ut och fota eller nått. för jag är rastlös!

Kommentarer
Postat av: Charlie

tåls att göras igen må jag säga!

dåligt att du drog hem innan du letade upp mig!

2010-06-01 @ 13:23:32

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback