En helt vanlig måndag

Idag har vart så himla najs! Redovisning på msk.. Vilken seriös skola jag går i... veeeerkligen.. anyway. Sen var det iup och där hände det ju inte mycket om vi säger så. Med det fina vädret och det faktum att vi faktiskt slutade så galet tidigt åkte Jag, Tara, Yohanna, Michelle och Alex in till stan för att fika. Till Alex missnöje blev det ju faktiskt även shopping, men han överlevde. Vi drack världens godaste is chai latte. Det var en Hitt måste jag säga. Påväg hem får Tara världens ryck och vi åker tillbaka in till stan för shopping, som i slutändan visade sig suga för hennes del ändå. Jag däremot fyndade galet. Försök nummer två till att åka hem gick bättre, då vi satt och kollade på bilder.. omg säger jag bara... Både jag och Tara var hysteriska ^^ såklart..

Väl hemma blev det plugg. Dessvärre så var det ju bland det tråkigaste jag någonsin vart med om så jag somnade vid köksbordet. En hitt måste jag säga. Sen ringde syster och det blev Kista med shopping och Sushi som aldrig sitter fel. Nu är det panikplugg som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback