When your in the eye of the fire

Jag satsar på att återuppleva och repetera gamla misstag. Det är lite av min specialite. Så jag satsar. Nu sitter jag här och har en vän som säger att jag i stort sätt ska springa åt andra hållet. Fast med andra ord. När jag sedan berättade det för personen i fråga jag borde springa ifrån fick jag som svar att "vänner" som har sådanna smeknamn på en annan vän förmodligen inte är den bästa att ta råd ifrån.

Haha nu sitter jag här och garvar åt hur roliga dom här två personerna är. Hur dom verkligen argumenterar för att jag inte ska traffa/lita på den andra. Det är lite roligt i mitt lilla huvud. Sen om det är det utanför min grotta är ju inget jag kan garantera.

Hur som. Idag var det danderyd, en slang och infektioner. I korta drag. Nu har jag ont i huvudet och skulle vilja ha typ sushi. Eller nått annat gott. Ja en getost sallad på den mysiga pubben i holland. Ja precis det skulle jag vilja ha. Och en strawberry margaritha från min absolut favo resturang i rotterdam. Det känns som ett bra beslut att hänga där i sommar. Känns som att jag kommer trivas som fisken i oljan som min bror säger, även om nu fisken dessvärre inte trivs i oljan. Tipp topp!


Kommentarer
Postat av: hanna

haha du är så rolig jenny, att läsa dina blogginlägg ibland är som att lösa en gåta! haha ^^<3 puss

2010-03-22 @ 21:18:27
Postat av: vän 1

haha men jag har rätt och det vet du! återupplev inte gamla misstag!

2010-03-22 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback