When everything is against you

Nu tänker jag gnälla igen. Det känns så jävla värdelöst, för jag kämpar så hårt. Jag måste hela tiden kämpa så hårt. Ändå tycks det inte räcka till. Ändå tycks det jag gör inte vara tillräckligt för att ta mig dit jag vill. Det känns som att allt jag möter är motgångar. Om och om och om igen. Endå ligger det mesta i min egna jävla kontrol. Men jag sabbar det i alla fall. Jag har verkligen inget alls att skylla på förutom mig själv. Jag kanske bara ska inse mina jävla begränsningar och kasta in handuken? Om det här är det bästa jag kan ge så är det ju verkligen inte nog. Då kanske jag bara ska inse att det hela är över i stället för att kämpa och slita så jävligt som jag gör nu. För allt detta slit och allt detta jävla utmattande kämpandet tar slut på mig. Jag orkar inte sitta här och försöka när det är så uppenbart att jag ändå inte kommer klara det. Sjukdomen gjorde att jag missade skolan och halkade efter. Allt jag missat och måste göra gör mig nu stressad och stressen gör mig "sjuk". Jag kan inte sova utan jag gråter tills jag somnar av total jävla utmattning. Jag kan inte äta och när jag väl får i mig nått mår jag bara illa. Det är motgång efter motgång. Det är en ond cirkel jag inte tycks komma undan. Ska man bara ge upp? Eller kämpa förgäves tills ens död? Det känns som att välja mellan Pest eller Kolera.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kämpa, klart du ska kämpa jenny! Och du kommer klara dig. <3<3<3

2010-03-21 @ 11:55:02
Postat av: Yohanna

Kämpa, för du kommer klara dig ur det här. Det är inte förgäves! <3

2010-03-21 @ 13:25:23
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: Harmy

du om någon kommer klara det, inget kämpande är dumt nog och det kommer förhoppningsvis ge dig något i framtiden! <3

2010-03-21 @ 13:59:14
Postat av: Jessika

Jenny, hang in there! You can do anything! Allt som är värt att göra tar tid! Ge inte upp bara <333333

2010-03-21 @ 23:02:32
Postat av: tayyyyyyyys

du är så jäbla cool jenny!

du kämpar och kämpar!

jag hoppas verkligen du aldrig ger upp ! <3

2010-03-22 @ 16:58:57
Postat av: wera

vet knappt nått av vad som händer men jag hejjar på dig iallafall. ge aldrig upp!

2010-03-24 @ 11:30:49

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback