Där satt jag och såg dig gå

Okej jag uppdaterar på begäran av en liten uggla som ligger hemma på traktorvägen, troligen i deras egna hemma bio som faktiskt alla har borta i Tyresö, och är en sjukling. För det är faktiskt bland de trisstaste som finns. Att vara sjuk när inte en jävel uppdaterar deras bloggar. Det är som att dom hånar en liksom. Haha du är sjuk ligg där och rutna. Så som sagt jag uppdaterar.

Livet har gett mig en as whooping den senaste tiden, för att påminna mig om att jag faktiskt fortfarande är med i leken. Så livet, jag vet, sluta plåga mig nu! Jag har egentligen inte så mycket att säga. Mer än att jag skulle behöva shoppa. Och då menar jag inte på det där tjejsättet som alla kvinnor säger. Nivet hej jag äger tjugotusen skor men behöver handla ett par nya skor. Jag menar hej jag har gått ner 8 kilo den senaste tiden och behöver ett par nya byxor. Jag skämms som ett jävla fikon löv över hur mina jeans inte riktigt sammarbetade idag. Det finns inget värre. Men vad gör man när man inte äger så många byxor liksom. Det är ju en annan sak med tröjor, dom blir ju bara lite oversize liksom, men byxor blir som konstiga blöjor eller nått.

Jaja, för att inte känna mig så pigg på att blogga tycker jag att jag lyckades rätt bra? Eller vad säger du Prinsessan Y? Uppfyller jag dina krav?

Nu ska jag återgå till det jag fördrev min tid med innan detta, att leka journalist. Ja jag gör det ibland. Skriver krönikor och sånt. Och låtsas. Låtsas att jag är en prisbelönad, talangfull och vass journalist. Som fängslar och intreserar. Som väcker nått hoss människor. Berör. Jaja drömma kan man ju.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, skriva är bra! Vill läsa dom! Allihopa, och så kan jag vara jury och bestämma att du får nobelpriset och så.

<3 Väntar fortfarande på brevet du talade om förut:)



Älskar att du kom och mös med oss i skolan idag btw<3333333333333

2010-03-09 @ 19:40:25
Postat av: Yohanna

Åh, du har uppfyllt mina krav alldeles utmärkt!Skönt att du förstod mitt bloggbehövande!:D

Blä för jeans som inte passar...!

Jag tror, att om du fick dina noveller publicerade skulle du beröra alla kottar där ute som läste tidningen vid frukostbordet/bussen/tunnelbanan eller vart man nu befinner sig på morgonen. Till och med dom där kottarna som läser kvällstidningen istället för morgontidningen skulle du beröra!

Detta blev minsann en ganska lång komentar! ^^

2010-03-09 @ 20:58:12
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.seblogg.se
Postat av: taya

du e fin alltid oavsett vad du har på dig! :P din kofta va så mysig idag <3 :D

du e cool som skriver en massa, kanske en undermedveten framtidsönskan? ^^

2010-03-09 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback