Just an Illusion

Ojojoj har så mycket jag skulle kunna berätta om min killer kväll igår. Haha, men jag tror nog det mesta får stanna i det förflutna! Jag är i alla fall jätte glad att min Bror övertalade mig att följa med ut ikväll. För i ärlighetens namn hade jag planerat en urtråkig plugg kväll. Vi gick i alla fall först och käkade och sen vidare till Soft. Gud så kul jag hade. För att kort sammanfatta en helt otrolig och galen kväll då. Det förekom dansande i massor, lite vingel och en hård asfallt som graciöst fångade mitt fall, rökning till tusen, raggande, byte av telefonnummer, shotar och andra drinkar, hemma gjorda dikter som lästes upp av främmande gubbar på 40+, vingel genom stockholms gator i jakt på en taxi och tillslut vandrade jag i strumpor genom grusiga akalla när jag inte längre stod ut med mina heels! Jag lovar er att jag hade en lyckad kväll. Bland det bästa med det hela är att jag inte lade ut en krona under hela kvällen! Jag blev bjuden på precis alla drinkar! Det är härligt att vara tjej ibland!

Idag har jag ont som ett as lite varstans. Det värker i fötter, i mitt uppskrapna knä och jag känner mig allmänt skabbig. Med det är ju sånna krigsskador som är beviset på en kul kväll. Idag blir det kvaletetstid med lafamelie och fira papi.




För mer bilder kika Fb!

Kommentarer
Postat av: taya

Det låter helt fantastiskt kul! vill oxå va med :O :P

mer sånt i vårt liv TACK. :D <3

2010-03-27 @ 17:22:01
Postat av: Hanna

Gud det låter helt underbart. puss ¨på dig snyggve!

2010-03-28 @ 00:55:06
Postat av: Harmy

iiiiiiiih det är så kvälarna ska vara baby!

2010-03-28 @ 15:18:58
Postat av: Yohanna

Låter helt underbart, precis vad du behövde! :D

2010-03-28 @ 18:34:46
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback