Walking but getting nowhere

Jag går en jävla balansgång på en smal smal smal tråd som är redo att spricka när som hellst. Just nu är jag så irriterad och mulen. Släng in trött också i mixen också så har ni en jävligt kranky  tre åring ungefär! Så jävla toppen. Det enda man kan göra kvällar som dessa är att lyssna på go musik och hoppas att man inte säger något alldeles för opassande till någon. Just nu slänger jag ett öga på criminal minds. Men egentligen orkar jag inte fokusera. Borde kanske sova, men jag orkar inte riktigt. Det är mycket jag inte orkar. Vill evakuera. Känns himmla passande att jag ska det i morgon, även om det bara är hem till papi!

Later aligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback