Sitt down its just a talk

Idag mår jag inte alls bra. Jätte tråkigt faktiskt för jag hade bra gärna hängt i skolan idag med mina fina flickor och skvallrat. Men icket. Jag känner mig så fruktansvärt tom och tung och helt borta. Jag mår så jävla illa. Jag drömde jätte obehagliga saker i natt som kändes så fruktansvärt verkligt. Det var just för att det kändes så verkligt som det var obehagligt, för egentligen var drömmen rätt fin. Men att drömma om någon som dött och att det känns så verkligt är fruktasvärt äckligt. Jag vaknade upp i chock mitt i natten och började skaka. Jag var så rädd och upprörd och äcklad att jag var tvungen att spy. Jag intalar mig att mitt illamående som jag har beror på antibiotikan jag käkar. Det är i alla fall den storyn jag kör med i dag till alla. Men jag tror att den här drömmen spelar in på ett hörn.

Ta hand om era nära och kära för man vet aldrig hur länge man får ha dem hos sig

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag hade också velat sitta och skvallra med dig.

Hoppas det känns bättre snart!

2010-03-29 @ 14:55:26
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: Hanna

:( tråkigt att höra att du mår dåligt, det är fan inte lätt alla gånger:( taggar torsdag iallfall<3

2010-03-29 @ 17:29:18
Postat av: tay

kryaaaaaaa påååå diiiiiiiig! <3

2010-03-29 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback