Pop goes my heart

Igår var en riktigt fin dag, förutom att jag var på rätt dåligt humör. Men det är ändå något som bara var en liten del av dagen. Det överskuggades av det jag sysselsatte mig med. Först träffade jag Yohanna. Vi satt och fikade i flera timmar och pratade egentligen om allt och inget. Det var jätte mysigt eftersom det var galet längesen vi sågs.

Sen åkte hon med samma tbana som mitt sällskap nummer två kom med. Då var det dags att käka lite "middag" med syrran för att sen gå på bio. Vi såg Alice i underlandet. Och jag måste säga det, OMG. Johnny Depp gör sånna där vridna och udda roller jävligt bra. Det är bara han som kan vara sådär sminkad och galen och rolig samtidigt. Jag gillade filmen, det var bra skådisar som gjorde rollerna bra och Timpan är ju grym när de gäller filmer. Men å andra sidan har jag inte sätt orginalet så jag vet ju inte om man kan lita på min åsikt.

Nu måste jag sticka iväg och vara lite mystisk ett tag. Det är så jag jobbar.


Peace!

Kommentarer
Postat av: taya

fin du e! :D

låter jättemys :P hoppas sportlovet bjuder på fler sånna här dagar med lite bättre humör oxå! ;P

2010-03-05 @ 01:37:23
Postat av: Yohanna

Uppdatera sötnos!

Btw, bilden är nice!

<3

2010-03-09 @ 16:42:57
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback