Lenka - Trouble is a friend

Jag har gått och laddat hela dagen för The Mentalist som skulle vara i kväll. Men så är det ett jävla gamalt avsnitt. Hur okej är det? INTE ALLS. I morgon ska jag i alla fall träffa min fina vän Yohanna och det var ju inte igår om man säger så.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska höra av mig till en liten nisse eller inte. Ursch hatar att sitta och inte veta hur jag ska göra. Man känner sig verkligen som en idiot. Typiskt pojkar att få en att känna sig som en jävla fåne.

Nu ska jag titta på cugar town och låtsas som att jag vart duktig idag och sen ignorera det faktum att det gör ont när jag andas.

Kommentarer
Postat av: taya

men va? ofta ett gammalt :O :(

vem e han? o.O

2010-03-03 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback