Keep on walking

Såg världens äckligaste och sorgligaste film idag. Jag blir så ledsen på sådanna filmer. Det är inte okej. Kan folk bara kramas och inse att det inte spelar någon roll hur vi tror eller hur vi ser ut, vi är alla människor och värda precis lika mycket. Allihop. Utan undantag! Jag var rätt skarp och über bra som gjorde konflikt analysen under filmen! Tummen upp för nörd jenny. I övrigt har jag haft prov, som jag med min väldigt buddistiska inställning inte tänker oroa mig för. Jag gjorde mitt bästa och det får ju ta mig dit jag hamnar.

Efter skolan vart det ekonomisk fika med Yohanna på donken. Mutcho libre till dig amigo! Egentligen är jag ju lite arg på att hon dissade mig igår, och idag. Men det är water under the brige så att säga, för hon har fått sitt straff. Eller hur Yohanna? Du behöver inte dyka upp vid ks något mer, du är inte välkommen där längre!! Juste! Så går det!

Nu ska jag plugga matte tills The mentalist börjar (om jag lyckas hålla mig vaken så länge ikväll). Somnade ju skamligt tidigt igår!


Så. Det var allt för mig! Skepp och hojj!



Kommentarer
Postat av: taya

ahh asså den där filmen :( :/

lycka till me pluggandet :D:D:D ! <3

2010-03-16 @ 19:25:22
Postat av: Yohanna

Filmen kan ha vart en av de sorgligaste jag sett någonsin! :(

Sorry för dissarna men allvarligt Jenny, jag gör vad som helst för att få följa med dig och ragga kineser på KS! Please forgive me? <3

2010-03-16 @ 20:31:13
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: harmy mcparmy

du är sådan glädjespridare, ch mysnörd, även om filmen var.. hjärygripande :(

2010-03-16 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback