I try to reach the sky

Dagens tema är ett mjäigt äh jag vet inte. Det har sannerligen gått i den andan i dag. Men det är ju tyvär lite obliatoriskt att man ska ha sådana dagar också? Eller hur. Synd bara att det går ut över mina flickor när jag är mulen och grå. Jätte tråkigt, men jag hoppas ni vet att det inte är personligt. Efter en rätt produktiv svenska lektion flöt dagen vidare till en oproduktiv samhällskunskaps lektion där jag och fröken kahsay satt och spela en modern verition av tärning. Haha. Jag van, vill jag bara poentera. Så.

För att kompensera det fjuttiga innehållet av dagen bestämde jag och Yohanna att en fika krävdes. Så vi begav oss mot Solna Centrum efter skolan efter skolan för att inleda ett flera timmars långt fikande. Mysigt. Även om man inte pratar om "viktiga" saker så känns allt så najs att babbla om tillsammans sådär. Vad säger man "delade problem är halva problem, delad glädje är dubbel glädje".

Nu sitter jag och ser ut som en hippie och undrar om Yohanna möjligtvis försöker ge igen för att jag sa att hon var snorig på lektionen då hon säger att jag faktiskt passar i mitt hippie hårband. Är det så? Ger hon bara igen? Sitter jag och ser ut som ett pucko? I så fall bjuder jag på det och återkommer med normalare bilder en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Tackar för dagen ms. AB!

Jag tycker du är skitfin och skitcool i det där hippie-bandet!(Fast den här komentaren kan du ju inte riktigt lita på)

=)

2010-03-12 @ 19:51:35
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: Hanna

du är råsnygg i hippie-bandet!

Och man kan ju, som du säger inte alltid vara så party. :D men jag älskar dig ändå!

2010-03-13 @ 12:39:23
Postat av: tays

"delade problem är halva problem, delad glädje är dubbel glädje". GILLAR DET! :D

du e ju jättefin me de! <3

2010-03-13 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback