I hope you dont mind

Jag vill åka och göra volontär arbete nångonstans och få perspektiv på livet! Jag vill dra till Afrika och hjälpa små barn. Jag vill till Haiti och hjälpa till! Det spelar väl egentligen ingen roll vart jag är, jag vill bara hjälpa till. Se riktigta problem så att jag kan inse att det jag sitter och ältar fram och tillbaka och kallar för "problem" inte är någonting i jämförelse med hur dom har det. Det är inte ens i närheten! Hamnar inte i alls i samma kategori. För just nu behöver jag hitta ett perspektiv. Få tillbaka min tacksamhet och sluta ta allt och alla förgivet! Orkar inte vara så här bortskämd som jag egentligen är! Vill så gärna bort bara! Blir galen. Så nu sitter jag återigen här och svamlar. Orkar inte. Funderar på att skuta upp det här med journalist och allt jag nu skulle bli och bara dra så fort jag tagit studenten! Men det är väl en rätt avlägsen dröm antar jag. Pahhh nu ska jag lyssna på sadface musik och invänta fint besök. Egentligen aldeles för fint besök för min äckliga stuga i betongen. Men å andra sidan kanske den inte hade vart så äcklig om jag hade städat någon gång!! Det tåls att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar din betongstuga!

Och inga drömmar är för stora, bara börja spara :)!

2010-03-19 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback