Everyday you learn somthing new. I learned that i love you..

Okej när jag ändå inte har nått att göra mer än att kolla på min crush på tv så tänkte jag passa på att sprida en massa kunskap! Det här är väl egentligen mest inriktat till fröken Kahsay, men jag tänkte att ni andra kan passa på att lära er något ifall ni inte redan gjort det idag. Ni vet dom där snurrdörrarna som finns i de flesta shopping centrum? Yohanna och jag har haft en intressant diskusion om detta i ett par dagar, för hon är övertygad om att dom finns till för att stoppa tjuvar. Nivet så att dom inte ska kunna fly lika lätt. Men Yohanna känn dig besegrad. Jag vet nu hur det ligger till! Snurrdörrarna är till för att spara värme. På ett år sparar man 50% energi. Altså handlar det här om pengar, som i de flesta andra fall. Så nu Yohanna nu vet vi. Även om jag i hemlighet gillar din teori lite bättre!

Hahah min infokälla är bäst! Bara så ni vet!
Pussva

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, ni är ju ganska roliga ^^

2010-03-23 @ 21:54:47
Postat av: Yohanna

Min teori var såå mkt roligare, bättre, intressantare, coolare och alla andra bra ord! =)

2010-03-24 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback