Do your best to save me

Det märks att det är en panik plugga till provet i morgon dag idag! Ingen uppdaterar deras bloggar. Alla är med status upptagen på msn. Alla har "pluggar" som pm. Det är panik plugg som gäller. Även för min del faktiskt. Jag bara pluggar och pluggar. Det suger för jag vet att jag kommer få ig. Känner inte alls att jag kan något! Men i morgon är det i alla fall fredag. Helg. Najs. Tekniskt sätt innebär det bara plugg, städ, fira papi och sen shopping. Men för mig känns det helt rätt. Kanske att jag ska hinna träffa en vän också. Kanske Kanske. Nu ska jag kolla klart på Criminal minds och sen haffa sängen. Jag är så trött. Suprise va?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback