Always going never arriving

Har vart trött hela dagen idag. Sen att det kantades att ett väldigt dåligt och mulet humör gjorde inte att dagen känts bättre. Den känns lång och tröttsam. Som om den här sången har spelats förut. Som att jag sätt den här dagen utspelats så många gånger förr, bara i olika dagar. Det är alltid samma visa. Gud jag är så trött.
Det är inte så inspirerande när man sen måste hem och plugga. Men jag försöker bli duktig igen så jag gjorde det i alla fall. Nu ett par timmar senare är jag lika mulen och grå. Så att blogga känns inte bra. Det känns som att jag har massor jag vill säga, men inget jag orkar ta konsekvenser ifrån. Så jag struntar it. Slänger in en bild i samman med handuken och moving on for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback