Yohanna Kahsay


(ja jag upptäckte att jag inte hade nån vettig bild på bara mig och dej hjärtat så fina Frida får vara med här mitt i smeten liksom! Förövrigt så skriker den här bilden nyyyyykteeeert liksom! hahah!)
Yohanna jag älskar dej, trotts våra skilda åsikter som hoppar fram lite då och då! Att kunna tjafsa och diskutera med dej sådär och sen vara sams, utan att behöva gå och älta det i 20 år är det bästa med dej! Det bästa med oss! Vi tillåter oss att vara osams, för det gör ingen skillad för oss. Vi vet ändå att vi älskar varandra och vart vi står. Alla våra bråk, du vet vilket jag syftar på mest haha, har gjort att vi kommit varandra så otroligt nära! Det är du och jag bby! Alltid! Jag känner att jag inte hann få fram allt det här på msn innan du loggade ut, så du får ett helt eget inlägg i min olästa blogg :P! Känn dig ärad liksom! Jag älskar dina åsikter och dina värderingar och jag uppskattar dig så enormt det vet du. Och jag vet att du uppskattar mig. Darför kan vi vara dryga och dumma mot varandra, för det enda som behövs är att den andra säger till. För vi blir inte sura på det sättet, utan då skärper vi oss och inser att vi gjort fel. Du är så otroligt härlig hjärtat!! Det spelar liksom ingen roll vart i världen vi kommer befinna oss, för vi kommer alltid finnas för varandra. Tack för att du finns hjärtat. Det är inte många som står ut och stannar! Men du är en såndär extra fin stjärna som älskar mig trotts mina många misstag och fortfarande respekterar mina val. Det är fan unikt!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hahah shize hon till vänster ser fan inte okey ut!



Jag älskar dig Jenny, så otroligt mycket! Jag älskar oss, vår vänskap är så sjukt fin! Jag älskar den personen som jag är när jag är med dig! Jag älskar att jag kan visa hela mig för dig, både de bra sidorna och de dåliga! Jag älskar att jag vet att vår vänskap kommer hålla vääldigt länge! Jag älskar dig, så otroligt mycket!



<3

2010-06-10 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback