The moment is now

Åh hörrni. Livet är ju för bra. Sen jag bloggade sist har jag träffat Oskar, en kompis från högstadiet som jag inte hade träffat på två år. Jätte kul. Vi fikade och satt och pratade om allt och inget. En riktigt Catch up helt enkelt. Mys på hög nivå. Sen har jag  vart barnvakt och sånt. Chillat. Sovit. Bokat biljetter till Twiligth Movie Nigth, men får se om jag ska gå. Har inte bestämt mig ännu. Sen är det ju det här med grillningen jag funderar på. Känns inte som jag tar tag i det här ordentligt. Men jag lovar planerna finns där. Jag jobbar på det så att säga!

Nu ska jag fortsätta vara social med min.. vän här borta! haha vad konstigt det vart med punkterna.. men jaja. Dom behövs där kan man säga. Puss


Kommentarer
Postat av: Charlie

sååklart de behövdes!

2010-06-10 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback